.

.

lördag 24 oktober 2015

Kvällsplugg



Hello people. Sitter för närvarande och pluggar, tro det eller ej. Fått gjort en del nu faktiskt så nu får det räcka för idag. Fick någon form av skrivsug och började plugga sådär appropå ingenting haha. Rätt skumt sådär 23.30 en fredagkväll. Men å andra sidan var det rätt bra för nu är jag åtminstone halvklar med min uppgift. På god väg med andra ord =)

Denna fredag har varit lugn, spenderats med Mr och Lexi, god mat och mys. Fredagsmys helt enkelt, det enda rätta haha! Imorgon ska jag börja dagen med att ZZOOOOOVAAAA ut och sen får vi se vad som händer. Behöver ju egentligen vila, som jag skrev igår, men jag vet inte om jag känner för det haha. Vi får se.

Nu ska jag iaf avrunda pluggandet, kolla ett avsnitt Bones och sen gå och lägga mig. Godnatt i förskott på er.


Lilla bebis, tänk att du var såhär liten när vi hämtade dig :) Hon är fortfarande väldigt liten för att vara en fullvuxen katt men där var hon ju verkligen mini-mini. Känns som det var igår hon kunde sitta i min ena hand :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar