.

.

fredag 16 oktober 2015

Fredag <3


Freeeedag! Åh det känns helt amazing, att veta att jag går på helg när jag slutar idag. Riktigt bra känns det.

Som tidigare nämnt ska jag inte göra ett dugg idag, helt på eget initiativ för jag är såååå sugen på att vara hemma och göra ingenting. Slappa, ta det lugnt, äta något gott och kolla på serie. Kanske plugga lite om jag känner mig motiverad men bara då och absolut inte annars. Låter som en perfekt fredag om man frågar mig så det ska jag definitivt satsa på ikväll. Längtar haha :D

Men innan dess har jag en praktikdag. Slutar 16 senast, eller borde göra åtminstone för då slutar min handledare haha. Så det blir en ganska lång dag ändå. Någon gång under dagen ska även min läkare ringa, är lite nervös för NÄR hon ska ringa men jag får helt enkelt ha på vibration på telefonen och gå en sväng till personalrummet när hon väl ringer. Det löser sig nog! 

Nä nu ska jag byta till buss. Vi hörs senare!


Bild från igår men det blir ju samma outfit idag ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar