.

.

onsdag 14 oktober 2015

Trött

 
Godmorgon på er! Sitter på bussen mot praktiken right now. Trött som ett as, har inte alls sovit bra inatt tyvärr. Ozcar tog upp 2/3 av sängen och Lexi tog upp den sista tredjedelen HAHA. Tänka er att en kisse i hennes size tränger sig in under täcket MELLAN mig och Ozcar och trycker ut mig .... Tur för henne att hon är så gullig haha. Har inte hjärta att flytta på henne när hon ligger där, alldeles varm och ljuvlig och småsnarkar med lilla nosen mot min hals. 

I vilket fall är jag trött, inte det optimala när man har jobb till 16.30 framför sig. Så jag hoppas på att piggna till snart. Det är åtminstone alldeles mörkt hela morgonen nu vilket jag tycker är helt fantastiskt mysigt, alltid något!


Kolla bara på denna sessan. Man smälter ju!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar