.

.

måndag 5 oktober 2015

Jobbig vecka, sen Stockholm.


Nu är jag påväg. Sitter på vagnen. Vagnen som tar mig till 7-eleven som tar mig till Sevgi som tar mig till tentasalen som tar mig till tentan. Fortfarande sjukt nervös, men vad ska man göra?

Försöker mig på lite peppning mentalt. Typ, det är ingen fara att misslyckas, att få ett slarvfel är inte hela världen (man måste ha 100% för godkänt) osv. Sån pepp funkar dock inte särskilt bra för mig. Prestationsångest as fuck.  

MEN, något som funkar, lite, är att tänka att när denna jobbiga skolveckan är över (inte bara tenta denna veckan, även en uppgift som ska in på tors kl 08 + redovisning & seminarium av uppg på fredag + föreläsningar) så får jag en härlig liten weekend i Stockholm. Japp that's right, på fredag direkt efter min redovisning+seminarium så bär det av - jag, Ozcar, Johanna och Niklas. Vi ska bo på hotell, shoppa, äta gott och njuta av staden. Can't wait!!! Skönt med en liten break mellan en jobbig skolvecka och en ny praktikplats. Tanken på Stockholm får vara min pepp just nu.


Haha Sthlm är det enda vi pratar om för tillfället.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar