.

.

lördag 17 oktober 2015

Surprising Mr


Okej jag tänkte lagt mig tidigare men sen fick jag en idé. En briljant idé, rätt så kreativ också. Så jag satte igång och letade ramar. Visste att vi skulle ha några liggande (som jag har köpt till tavlor vi planerat att ha i nästa lgh) så jag rotade fram dom. Sen satte jag på min skrivare, la i fotopapper och gick in på datorn. Letade upp två bilder, gjorde om dom svartvita och ändrade format på dom så dom inte skulle bli suddiga när jag skrev dom på fotopapper. Sen skrev jag ut, satte i ramarna och bankade i två spikar i väggen. Och tro mig, man får vara lite finurlig när man ska banka i två spikar utan att väcka någon som sover 4 meter bort (då hade ju hela överraskningen förstörts). Så jag valde två väldigt korta spikar, som skulle kunna spikas i med typ två slag med hammaren. Sen satte jag en raggsocka över hammaren och spikade i. Det lät alltså nästan INGENTING!!!! Ozcar reagerade inte ens. Så sen var det bara att hänga upp tavlorna och så var det klart. Och nu kommer Ozcar vakna upp till en vägg med två tavlor på oss. Hur gullig är inte jag?!




Dessa två bilder valde jag (ville ha två liggande bilder istället för stående så det fick bli dessa). Fotona på tavlorna (haha kul skrivet) blev lite snea men så får det vara.

Ska bli spännande att se om han märker det innan han går hemifrån imorgon innan han ska jobba, och hur han reagerar! Kände mig lite fyndig åtminstone och det blev genast lite mer hemtrevligt. Nä, nu ska jag sova, ville bara skriva ett litet inlägg om min briljanta överraskning innan jag släcker. Ska skriva imorgon när jag vaknat vilken reaktion jag fick från Ozcar, om han ens märker det ;) godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar