.

.

torsdag 15 oktober 2015

Torsdag


Godmorgon från vagnen! Tänkte passa på att slänga upp ett snabbt inlägg innan jag ska byta vagnen mot buss och vidare till praktiken. Så här sitter jag, på väg mot ännu en lång dag. Hoppas den blir liiiite kortare än igår åtminstone! 

Idag och imorgon kvar och sen är det helg, kan ni tänka er vad skönt?! Imorgon efter praktiken tänker jag inta soffläge och inte röra mig ur fläcken på heeeela kvällen haha. I need that. På lördag ska jag gå på någon grej (?)på kvällen med Ozcar & två kompisar så innan dess ska vi nog säkert äta något och kanske ta en drink. Mysigt :) och på söndag vet jag inte, träna hade ju varit nice men vettefan om jag orkar alltså. Får se hur slut jag är efter veckan... Men plugga lite ska jag åtminstone ;) haha. Så helgen längtar jag till och framförallt lördag. En hel dag fri! 

Nä nu måste jag byta till bussen så vi får höras senare. Puss


En såndär snygg bild som ser ut att vara utan hår (HAHA) i väntan på vagnen för en liten stund sen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar