.

.

måndag 5 oktober 2015

Godnatt måndag.


Nu väntar sängen. Ska borsta tänderna bara och sen ska jag lägga mig. Har nämligen skola imorgon, wohoooo. Not. Egentligen skulle jag gå från 8-14.45 men fick ett meddelande av kursansvarig förut att eftermiddagsföreläsningen är inställd. Alltså går vi istället 8-10.45. En föreläsning. Som inte är obligatorisk. Frågan är om det ens är värt att gå? Får klura lite på den =) nä, men jag tänker ställa klockan som vanligt så får jag bestämma mig imorgon bitti. Har jag sovit bra och känner mig pigg så går jag, har jag sovit skitdåligt och är död så stannar jag hemma. Gissar på att ungefär 90% av klassen kommer vara hemma haha men jag får se hur jag gör. I vilket fall ska jag lägga mig nu så jag kan gå ifall jag bestämmer mig för det :)

Imorgon eftermiddag har jag också planer, jag ska hänga med Amanda. Hon pluggar här i Göteborg men dom har mycket hemtentor så hon är inte här supermycket. Men imorgon skulle hon ha skola så vi ska mötas upp vid 17 när hon har slutat =) ska bli supermysigt att ses och catcha upp sen senast! 

Men nu - sova! Godnatt :)


Älskar älskar älskar denna som jag fick på "kalaset" i lördags. Även min lotion såklart men bilden togs förut när jag tog parfym så då hade jag inte framme min lotion. Ååååh den luktar gott och hur snygg är inte flaskan??? Helt kär!

 
Haha t.om parfymens förpackning är helt fab. Love it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar