.

.

onsdag 7 oktober 2015

Feelin' sick


Herregud så jävla dåligt jag mår. Känns som jag går runt i ett vakum, jag blir varm/kall om vartannat, benen krampar , jag mår illa och hjärnan fungerar inte alls. Men jag tror jag vet anledningen till detta hemska.... Jag har nämligen fått byta ett läkemedel mot ett annat. Utan att trappa ner emellan, utan igår skulle jag bara byta. Anledningen till detta är att det nya läkemedlet ska "ge färre biverkningar" än mina gamla Tramadol mot smärtan. Så jag måste väl prova. Men denna övergångsperioden är hemsk. HEMSK. Men jag litar på min läkare och enligt henne är det såhär jag ska göra så jag får väl följa hennes förslag.

I vilket fall är det extremt svårt att plugga. Jag tackar Gud, eller vem man nu tackar att jag fick så mycket gjort igår. Har liksom bara det sista kvar men vettefaaaan hur bra det kommer bli haha. Jaja. Jag löser det.


Btw så har jag en knäpp katt. HUUUR kom hon upp på handdukstorken som hänger ensam mot en vägg utan något att ta avstamp från. Hur?!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar