.

.

måndag 26 oktober 2015

Pain


Godmorgon från kylan! Står och väntar på bytesbussen i stan och det är lite kalllllllt haha. Förresten var det sjukt ljust ute idag, något jag inte alls var beredd på så jag trodde nästan att jag tagit fel på klockan tills jag kom på att vi ställde om den i helgen. Knasigt haha!

Nu ska jag mot praktiken, ingen aning om hur länge jag ska gå idag. Min handledare är nämligen bara där på förmiddagen idag och sen ska hon på utbildning, så jag vet inte hur länge den jag ska gå med på eftermiddagen jobbar. Spännande va? ;) haha nej men hoppas jag får sluta innan fem åtminstone, det hade ju varit gött.......

Idag har jag ont och det är väldigt störande. Jag har (nästan) accepterat att jag får ha lite ont i magen var- och varannan dag men idag strålar det ut i ljumsken och vidare ner i benet och that's not what I signed up for! Det är såååå irriterande alltså, finns inga ord. Hela vänstra ljumsken är liksom stel och gör ont och muskeln i låret känns halvt bortdomnad. Dessutom har min kropp förändrats (tycker jag, ingen annan verkar se det men jag ser det) lite utseendemässigt sen jag fick ont ner i benet, höften är liksom rundare och bredare och benet är större på vänstersidan. Det gör ju inget om hundra år egentligen men de är inte roligare för det. Om kroppen nu ska spöka kan det väl hålla sig på insidan :(((

Jaja, sånt är livet. Ville mest bara sura lite på morgonkvisten. Vi hörs senare =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar