.

.

söndag 11 oktober 2015

Toppendag!



Kom tillbaka till rummet för en stund sen. Haft en riktig toppendag idag. Shopping och stros runt i stan och lite överallt, var ute från 10-18 haha. Sen tänkte vi det var bra att ta en sväng till hotellet, vila benen + fixa oss för kvällen vi hade bord klockan 21 på Fridays så det var rätt lagom =) så åkte hem och softade en stund och sen åkte vi tillbaka in mot Kungsträdgården. Åt mat, som var förjävla god alltså, åh!! Och drack drinkar gjorde vi också, det var hög musik och allmän partystämning på Fridays mot slutet haha. Jag och Johanna blev lite sugna på att gå ut och dansa men vi är så jäääääkla trötta i benen efter att ha knatat runt mellan 10-18 haha. Så det får bli en annan gång :) haft en fantastisk dag och nu tänkte jag borsta tänderna och sen sova faktiskt.

Några bilder från kvällen:





Min grymma mat, sååå jävla gott alltså!




Klänningen på bilden är nyinköpt. Ljuset var dock lite för dåligt för att kunna se hur den ser ut, men ni ser ju vad det är för modell. Den är i varje fall grå (som ni ser) med svarta sidor (från armhålan och ner där jag håller handen, vet inte om det svarta syns på bilden). Det svarta är skinn  och allra längst upp där klänningen går över axlarna är det mesh. Ska ta bättre bilder på den när jag är hemma men den är sjukt snygg och sååååååå "Lisa" med skinnet på sidorna där. Och en liten dragkedja i ryggen också! Love it. Matchade den idag med svart kavaj, låga svarta klackar & silvriga smycken. Ni ska såklart få se resten jag shoppat också + bättre bilder på klänningen. Men tror faktiskt att ni kommer få se det imorgon när vi kommer hem. Eller senast på måndag när jag är ledig =)

Nä nu ska jag borsta tänderna osv och sen sova. Nattinatt!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar