.

.

onsdag 28 oktober 2015

Godnatt onsdag!


Då var även denna dagen slut, halva veckan har redan gått. Herregud, tiden bara springer iväg verkligen. Känns som det var igår jag gjorde min första dag på vårdcentralen när jag i själva verket är inne på vecka 3 av 4. Sjuuuukt.

Anyway, har precis grejat med lite plugg och nu är uppgiften klar, det enda jag ska göra är att skriva i källorna korrekt. När jag flödesskriver skriver jag bara KÄLLA SAMTALSBOK KAP 3 eller liknande, (bara så jag fattar vart jag läst om det) och sen brukar jag skriva i referenserna korrekt det allra sista, som pricken över i liksom. De är det enda jag har kvar nu och sen är uppgiften klar. Hur grym?? Känner mig ganska så grym faktiskt med tanke på att uppgiften ska vara inne först om 8 dagar :) skönt att vara ute i god tid!

Imorgon gör jag dag 2 på BVC, av 2 :( åååh det var så himla mysigt och bra, önskar att jag var där längre än två små fjuttiga dagar.... Menmen sånt är livet, ska iaf bli kul att gå dit imorgon igen! Efter praktiken imorgon har jag dessutom planer, inga superroliga planer men åtminstone planer i gott sällskap så det blir nog bra ändå :) 




Men nu, måste jag sova. Så vi hörs imorgon bitti! Godnatt godingar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar