.

.

söndag 25 oktober 2015

Intensiv vecka på g


Ligger i sängen nu, redo att sova men tänkte att ett inlägg före jag sover är en bra idé. Imorgon börjar en ny vecka och allt vad det innebär. Har praktik må-fre och av dessa dagar ska två göras på BVC, barnavårdcentral. Spännande för det har jag aldrig gjort innan. Dessutom ska jag och min handledare på vårdcentralen (som jag varit på nu i 2 veckor och har 2 veckor minus BVCdagarna kvar på) ha utvecklingssamtal på tisdag. Så denna veckan blir lite special :)

Mycket plugg står på schemat denna veckan också - ska göra klart det sista på min vårdcentraluppgift innan torsdag för på torsdag efter praktiken ska jag och Sevgi sammanställa det sista inför tentan som kommer efter praktiken är slut. Dessutom ska jag göra en till skriftlig uppgift utifrån mina två dagar på BVC så jag kommer få ligga i denna veckan. BVC-uppgiften tänker jag att jag gör nästa helg, den är inte så stor. Då kan jag koncentrera mig på vårdcentraluppgiften fram tills på torsdag och på torsdag tentaplugga med Sevgi. Bra men intensivt upplägg!

Nä, dags att sova nu så jag orkar den kommande veckan. Godnatt på er!


Tog ett par selfies innan jag la mig, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar