.

.

fredag 23 oktober 2015

Fredag <3


Godmorgon på er! Sitter på bussen och kollade runt lite på kläder, helt inne i min egen värld när den plötsligt dök upp - den perfekta nyårsklänningen. Den är sååå snygg alltså, lite glammig men inte too much och bara helt sjukt snygg. Vanligtvis brukar jag tycka att det är svårt att hitta bra kandidater för nyår och nu bara den dök upp. Tror nästan jag måste klicka hem den så den inte försvinner ur sortimentet eller tar slut alltså, så snygg var den. Nu har jag bara lite beslutsångest angående vilken färg, så det tänkte jag fundera på under dagen.

På väg mot praktiken nu för praktik 8-16, sen går jag på helg och det känns helt amazing. Känns lite som att jag sprungit maraton och snart är i mål, lite så känns det. Veckan har, tack och lov, gått ganska fort men jag har varit och är helt slut och bara kört på så det ska bli otroligt nice med ett par lediga dagar :D 

Ska visa er klänningen när/om jag klickar hem den eftersom jag inte bestämt färg än och tills dess får ni nöja er med en bild på mig ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar