.

.

söndag 25 oktober 2015

En bättre söndag


Godkväll på er! Sitter och pluggar från datorn, så vad passar inte bättre då än att även skriva ett blogginlägg härifrån? Smart av mig, right?!

Idag blev det som sagt Liseberg vilket var helt sjukt mysigt. Det var tyvärr inte speciellt läskigt, jag hade önskat att det var lite läskigare med tanke på hur läskigt det varit marknadsfört, men det spelar mig ingen större roll för det var sjukt mysigt hur som. Vi strosade runt där och kollade på all halloweenutsmyckning, jag och Ozcar spelade Mario Kart i spelhuset, vi åt mat, kollade på en liten teater köpte karameller och åkte lisebergsbanan. Vi gjorde ju massa mer men aaa, det är lite svårt att förklara vissa saker med ord men kvällen var supermysig iaf och det var helt grymt kul att åka lisebergsbanan när det var helt kolmörkt ute!! Alltså den var nästan lite läskig och jag tycker vanligen inte att några bergodalbanor är läskiga men i mörkret var det lite läskigt alltså (men väldigt kul). En bättre söndag med andra ord <3


Bilder från Liseberg (bilden med paraplyna är tagen från Johanna):



Lager på lager med kläder för att inte frysa, japp!



Denna bilden tycker jag blev härlig, så höstig och fin i färgerna med alla träd med löv i olika färger =)




Gänget i Lisebergsbanan!


Jag och Mr i kylan :)



Vi har även bokat in en rolig sak, jag, Ozcar, Johanna och Niklas men det kan jag berätta om imorgon. Just nu ska jag nämligen kolla ett avsnitt serie och sen sova. Så vi hörs om en stund från sängen =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar