.

.

onsdag 28 oktober 2015

Höstlista

1. Vad är det bästa med hösten?  Alla fina färger, ni vet när löven skiftar färg och finns i alla möjliga färger. Sen KLÄDERNA!!!!! Mysiga koftor, halsdukar, stickade tröjor tillsammans med snygga boots - ja ni fattar. Sen älskar jag även mörkret då jag tycker det är mysigt :)

2. Vad är dina 3 bästa hösttips - alla kategorier?  
- Mysa med någon man tycker om, tända ljus osv.
- Ta en promenad, med en gosig halsduk och fota alla fina färger.
- Införskaffa riktigt snygga höstkläder!

 3. Vad kommer du dricka i höst? Kaffe och te. Te är så mysigt på hösten. Och Loka som jag alltid dricker då såklart. Lite cola också kan tänkas och även lite alkohol om jag är ute och partajar. 

4. Vad kommer bli ditt mest använda plagg i höst? En snygg men gosig stickad tröja! 

5. Vad gör du om dagarna egentligen? Just nu - praktiserar. Och går i skolan. 

6. Vad gjorde du vid den här tidpunkten för ett år sedan? Ungefär samma faktiskt haha. Fast nu har jag såklart kommit längre i utbildningen. 

7. Vad kommer du lyssna på? Oj, lite allt möjligt.... 

8. Vad läser du? Mest bloggar, om jag ska vara ärlig. Älskar egentligen att läsa böcker men det blir tyvärr inte av så ofta....

9. Vad tittar du på? Serier. Älskar serier, serier är det bästa som finns och framförallt på hösten. 

10. Vad var bäst med sommaren? New York, Spanien och att jag lärde känna Rebecca <3 + soliga dagar med människor jag tycker om.

11. Vad är det bästa/sämsta med hösten? Det bästa är att allt blir så mysigt, och att det blir mörkt tidigt (ÄLSKAR det haha) samt KLÄDERNA och sämst är nog kylan för mig som är en riktigt frusen person. 

12.Vad har du för höstplaner? Inga speciella egentligen, ska fortsätta med skola/praktik osv. Hämta en till kisse ska vi göra också, längtar! Och sen är det väl mest bara höstmys, umgås med vänner och lite partaj som står på agendan. 

Bild från förra hösten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar