.

.

söndag 18 oktober 2015


Ska hemåt nu. Jag och Sevgi har lagt upp pluggplaner inför tentan den 13 november och druckit kaffe. Supermysigt och jag totalälskar att vi pluggar så bra ihop, riktigt skönt att ha någon att bolla med som har lite samma tankesätt som jag!

Funny story btw, satt på EH och planerade med Sevgi och helt plötsligt går en person in genom dörren. Vi satt rätt långt in men jag kände ändå (av det lilla jag såg) att DAMN vad denna människan var lik Anna! "Är det Anna? Nää vad skulle Anna göra här...näää det kan inte vara Anna. Jooo det måste vara Anna." Så gick mina tankar. Till slut kände jag att jag blev alltför nyfiken så jag skickade iväg ett sms till Anna varpå jag ser att personen som precis kommit in tar upp sin mobil. SÅ DET VAR ANNA :D Sjukt kul att stöta på henne här i Göteborg, var tvungen att fråga henne om hon brukade vara här men det var tydligen längesen. Så det var lite kul att vi stötte på varandra. Senaste gången vi sågs var typ i maj och sen dess har vi messat lite och pratat i telefon, pratat om att ses men det har inte blivit av. Stannade och pratade med henne en stund och vi bestämde att vi ska träffas på "riktigt" snart, vi ska handla julklappar tillsammans som vi alltid gjorde när vi var små :D det längtar jag till!

Nu ska jag hem, chilla och vila då nya veckan sätter igång imorgon. Fyy, helgen var alldeles för kort!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar