.

.

lördag 17 oktober 2015

somewhere on the way we lost our path and now we're both walking alone



Hej på er! Är ni vakna? Det är jag. Jag sov en liten stund efter jobbet förut men är ändå helt slut haha. Hur kan man ens vara så trött? I vilket fall är praktikvecka 1 av 4 avklarad OCH jag var godkänd i läkemedelsberäkningen trots att det krävdes 100% rätt, så jag är rätt så nöjd med denna dag måste jag erkänna =)

Kvällen har spenderats med Mr, coca Cola, blåbärspaj och serie. Och med Lexi, såklart. Precis som en fredagkväll ska vara :) Nu gick Mr och Lexi och la sig för ett tag sen så jag sitter uppe själv och kollar lite serie. Tänkte kolla ett avsnitt eller två till innan jag lägger mig. ÄLSKAR helger alltså för jag älskar att vara uppe sent, det är typ de bästa jag vet. Himla mysigt att gosa ner sig i soffan med en sovande pojkvän några meter bort och bara ta det lugnt, I love it. Så jag får passa på!

Imorgon kommer Matilda hit, hon ska låna lite kurslitteratur av mig eftersom jag är så himla snäll ;) Så hon kommer runt tolvtiden och vi tänkte fika lite när hon ändå är här. Mysigt! Ifall hon nu dyker upp dvs, haha. Hon är nämligen ute ikväll, tanken var att jag skulle hängt med men jag kände redan igår att jag kommer vara alldeles för trött så jag sa nej. Haha hej Lisa 85 år eller vad?! Näää, men hon har försäkrat mig om att hon kommer att dyka upp och att hon INTE kommer att vara bakis så det återstår väl att se haha. Spännande ;) Får hoppas att hon kommer!

Nä nu ska jag kolla ett avsnitt till eller två innan jag sover. 


Smygfotade dessa sötnosar som just nu ligger och sover. Hur mysiga? Ska bli gosigt att krypa ner hos dom sen :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar