.

.

tisdag 27 oktober 2015

Galet trött


Ja, då var det ännu en gång dags att sova. Är helt galet trött och kroppen bara skriker efter sömn så det känns som jag kommer somna fort ikväll, skönt :) Imorgon väntar praktik på BVC och om jag ska vara ärlig så är jag ganska nervös. Helt nytt ställe, ny handledare, nytt allt. Såklart man blir nervös! Men jag kommer nog bara få vara med och observera eftersom jag bara ska prakrisera två dagar på BVC. Dessutom är det ju barn det handlar om och jag har ingen erfarenhet alls av barn inom vården så jag kommer nog mest bara observera, reflektera osv. Men det blir nog kul!!! Jag gillar ju barn så det känns som det kommer bli kul. Det enda är att jag är lite nervös för hur handledaren kommer vara men det löser väl sig =) hoppas hon är snäll!

Efter praktiken imorgon ska jag faktiskt bara vila, ta det lugnt och fixa de sista smådetaljerna på min vårdcentraluppgift så den är heeeeelt färdig sen. Haft så ont i magen idag&igår så är helt slut, hade jag inte haft praktik hade jag lätt legat däckad i sängen dessa dagar men det finns liksom inte tid.... Så jag biter ihop och det får gå, men jag blir så sjukt trött av att både jobba och ha ont. Åh, jävla förbannade mage!!! Blir så arg haha.

Jaja, nu ska jag sova och så hoppas vi att jag vaknar upp till en snäll mage imorgon =) godnatt på er <3



Får bli en bild jag tog för typ.... 9 månader sen. 10? I början av året ngn gång iaf. Ser helt hemsk ut nu så ni får denna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar