.

.

fredag 30 oktober 2015

Friyay


Nu är jag på bussen igen. Standardinlägget on my way till praktiken. Idag ska jag vara på vårdcentralen igen och jag kommer sakna alla småttingar haha :( men det får gå! Imorse när klockan ringde var jag helt sjukt trött, alltså HEEEELT sjukt trött och ville bara kasta klockan i väggen och sova resten av dagen....typ. Men så kan man ju inte göra utan det var bara att ta mig i kragen och gå upp. Nu är jag lite piggare, men fortfarande helt slut. Jaja.....

Helg blir det idag iaf (efter praktiken) och det är helt jävla galet vad fort denna veckan har gått. Alltså helt stört. Den bara flög iväg och efter idag har jag bara en vecka kvar på vårdcentralen av fyra. Lite skönt ändå även om jag har det bra och sådär, jag behöver en liten break. Har nämligen en vecka i skolan efteråt innan vi hoppar på terminens sista praktik inom psykiatrin. Den skolveckan kommer innebära 2 skoldagar av 5 plus en tenta. Så även om veckan innebär mycket plugg kommer man få lite möjlighet att vila upp sig, det ser jag fram emot =) men nu ska jag inte gå händelserna alltför långt i förväg.... Ska istället ladda mentalt för denna dag och sen är det bara att köra på. Hoppas innerligt att jag slutar lite tidigare idag. Det är ändå fredag, jag har gjort bra många fler timmar än jag behöver och jag är helt slut så hoppas min handledare är snäll haha ;)

Nä, nu ska jag softa i 10 min här på bussen. Vi hörs sen!


Saknar denna tjej extremt mycket just nu :((((


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar