.

.

måndag 19 oktober 2015

Godnatt


Nu ska jag snart lägga mig, borstar faktiskt tänderna nu medan jag skriver haha. Imorgon står klockan på 06.15 för ännu en veckas praktik och allt vad det innebär. Helgen har varit alldeles för kort alltså, hade behövt en dag till eller två att vila upp mig men nää.

Imorgon har jag iaf inget mer än praktik på agendan (hittills) och jag tror jag vill behålla det så. Får väl börja med min uppgift på allvar imorgon eftermiddag, än så länge har jag bara börjat väldigt lätt med att skriva ner saker som poppat upp vid olika tillfällen.

Dagen idag har varit bra iaf, jag har träffat Sevgi som jag sa förut och resten av dagen/kvällen har jag myst med lilla familjen (Lexi & Ozcar) och tagit det lugnt. Hann även med min vanliga söndagsrutin med hårinpackning & ansiktsmask i duschen förut. Sjukt skön söndag med andra ord, om det inte vore för ångesten inför den nya veckan. Hoppas den går fort och att det snart är helg igen!



Två spegelbilder från igår när vi hade kommit hem. Använde förresten mina nya skor igår som ni ser lite av på bild nr 1. Är om möjligt ännu mer kär i dom nu, tyvärr klämmer dom lite på tåleden jag hade en spricka i efter att ha svimmat nerför en trappa men det struntar jag i när dom är så brutalt snygga haha!



Vet att ni redan sett dom, men ville visa er igen nu när jag ändå skrev lite om dom. Hur fantastiskt snygga är inte dom? 

Nä nu är tänderna färdigborstade, vi hörs imorgon från bussen =) puss på er & godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar