.

.

lördag 10 oktober 2015

Stockholm


Framme i Stockholm och är i skrivande stund i hotellsängen, ligger och kollar serie på paddan. Ozcar har somnat och jag tänkte väl också sova snart.

Vi kom fram ganska sent idag då jag gick i skolan till fyra. Hade ju redovisning och så och redovisningen gick grymt bra! Så det känns skönt. 

På tal om redovisningar förresten - Tänk vilken resa jag gjort sen jag började universitetet alltså. Har gått från att inte kunna sova på flera nätter innan redovisningar till att vara lite smånervös innan redovisningen (normalt nervös alltså, som alla är) och sen när jag väl kommit igång känna mig trygg, säker i mig själv och t.om tycka att det är kul att redovisa. Den resan har jag gjort bara sen jag började på universitetet. Rätt så grymt ändå. Det trodde jag aldrig om mig själv! Nu gäller ju detta dock bara för redovisning för liten grupp (ca 15 pers) så mitt nästa steg får bli att känna mig lika trygg, säker och tycka det är kul även när vi har redovisningar i större grupper (ca 40 pers). 

Jaja, tillbaks till min dag. Slutade vid fyra och åkte direkt mot Sthlm (Mr hämtade mig på skolan, sen hämtade vi upp N&J). Vi har inte hunnit med sådär supermycket då vi kom fram så sent men vi har hunnit installera oss på hotellet + varit nere i hotellets bar och tagit oss en drink. Så det var mysigt! Gick upp på rummet för en liten stund sen och nu ska vi sova.

Bloggar från frullen imorgon. Ska berätta om planerna för dagen och så då =) men nu - ett avsnitt för mig oc sen sova. Godnatt!!


Här sover vi gott inatt ja :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar