.

.

onsdag 7 oktober 2015

Godnatt!



Japp nu är det läggdags, seeeent råkade det bli idag,.. Menmen. Har suttit uppe och filat på min uppsats/kollat på serie fram tills nu och jag är ändå ledig imorgon så :) då ska jag göra klart det sista på min uppgift som jag kommer skicka in imorgon innan jag lägger mig. Bortsett från det har jag inga som helst planer, men uppgiften lär väl ta en timma eller två eller tre så ingen risk att bli rastlös haha ;) nä, men tänkte faktiskt gå upp i hyfsad tid och plugga några timmar på förmiddagen så det är gjort, så jag kan göra vad jag vill under eftermiddagen och sen kolla igenom/redigera det sista innan jag skickar in den på kvällen. Låter som en plan! Ifall inte sängen är alltför lockande då ;)

Nä, dags att sova. Vi hörs imorgon. Puss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar