.

.

måndag 28 september 2015

Det är mycket nu.


Hej på er. Nu är jag trött. Sååååå trött. Inte så konstigt dock när jag jobbat hela helgen + idag + varit sjuk. Ska bli extremt skönt att vara ledig imorgon, och som grädden på moset kommer Jessika förbi imorn. Längtar!!

Nu kom jag precis in till stan och ska strax möta upp Sevgi. Vi ska fika och diskutera en skoluppgift, ska nämligen påbörja en ny uppsats idag som ska vara inne nästa torsdag. Hahaha man hinner knappt klart med en förrän man måste börja med nästa. Gjort två som ska vara inne imorgon och nu måste jag börja med nästa som ska vara inne nästa onsdag. Och som pricken över i har vi tenta om en vecka också, en tenta som kräver 100% rätt för att bli godkänd. Det är lite mycket just nu. Får ta en sak i taget, typ. Idag ska jag skriva till källhänvisningar på mina uppsatser som ska in imorgon, plus plugga lite inför tentan + leta upp en artikel till den nya uppsatsen. Imorgon ska jag skicka in två uppsatser, börja skriva på en tredje (den jag ska leta artikel till idag) plus plugga lite mer inför tentan. Det är intensivt nu. 

Men det tar vi ikväll. Först -> fika och diskussion med Sevgi. Eller snarare fika och klagande med Sevgi haha, gissar att majoriteten av vår tid kommer att gå till att spy galla över hur mycket det är i skolan just nu =) men det är helt rätt, man får göra så ibland.

Nu ska hag möta upp henne, hörs sen!


Vandrar genom stan, det är sol och varmt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar