.

.

tisdag 22 september 2015

Ont i halsen =(


Hello people. Fick sluta lite tidigare idag faktiskt, så är på väg hemåt nu. Dagen idag har gått så sjuuuukkttt fort, kändes knappt som att den hann börja innan den var slut igen haha. Börjar bli lite förkyld igen tyvärr, trodde att det började lägga sig men idag har jag haft stört ont i halsen och känt mig lite febrig/slö hela dagen. Men typ alla på praktiken är förkylda så det är ju inte så konstigt. Har iaf bunkrat upp med halstabletter nu (jag tycker inte ens om halstabletter blä) och hoppas det går över tills imorgon :) men jag och Rebecca flyttar fram våran dejt, vi ska ändå födelsedagsfika på torsdag så! Istället ska jag kurera mig, försöka bli frisk så snabbt som möjligt =) lite plugg blir det också såklart.

Vi hörs om en stund.


Åker buss jappjapp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar