.

.

onsdag 30 september 2015

Underbar ledig dag!


Sovdags efter en fantastisk dag med min bästis. Började med att hon kom hit precis när jag gick av vagnen från doktorn, perfect timing haha! Så gick vi upp till mig en stund och fixade oss lite, jag fick ett jättefint halsband i present (se förra inlägget) och sen åkte vi vidare mot Kållered. Tog en sväng på Lager 157 och jag fick med mig ett par skitsnygga svarta jeans hem. Billiga var dom också så hag var tvungen haha. Har klagat över min brist på svarta jeans (som inte är urtvättade) men nu har jag köpt två nya par under kort tid så nu har jag gott om dom! Sen åt vi iaf och sen åkte vi in till stan. Knallade runt där, jag bytte storlek på ett par byxor jag hade köpt tidigare, vi fikade och kikade affärer. Därefter åkte vi hem till mig igen. Hängde en stund, pratade och hade det mysigt, sådär som bara bästa vänner kan :D en grym dag med andra ord!

Jessika drog vid kvart över nio och sen dess har jag kollat två avsnitt Bones, gjort en exempeltenta (som man kan plugga på inför tentan på måndag) samt rättat den, skickat in min andra uppsats som ska vara inne imorgon (lika bra att göra det nu så jag inte glömmer imorgon eller datorn kraschar eller så). Har även letat upp en bra vetenskaplig artikel till uppsatsen som ska skickas in nästa vecka. Nu ska jag bara skriva uppsatsen också, ska börja lite smått imorgon kväll.


Men först -> sova. Imorgon vankas praktik 8-16 och sen kaffedejt med världens bästa Rebecca. Längtar!


Today's outfit. Klackar (scorett?), klänning (Gina) & en lång cardigan (från New Yorker) tillsammans med väska från Michael kors, klocka från Kompass och halvuppsättning i håret. Och mitt nya halsband från Jerre såklart :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar