.

.

torsdag 3 september 2015

En underbar & bra dag.


Nuuuuu ska jag lägga mig haha. Så skönt! Haft en underbar dag där jag lyckats få in flera vänträffar - dels spontandejt med Amanda, dels några timmars häng med Rebecca och sist träning med Unda och Ozcar. Jättekul verkligen, älskar att omringas av människor som gör mig glad :)

Hur som helst - nu är jag supertrött och har lyckats komma ner i varv efter träningen så förhoppningsvis somnar jag som en prinsessa haha. Jag har dessutom sovmorgon imorgon. Eller egentligen har jag föreläsning på morgonen också men eftersom det är Sevgis dag att anteckna imorgon så skippar jag första föreläsningen. Så gjorde även hon imorse, när det var min dag att anteckna. Alltså hur perfekt samarbete?! Iaf, jag har sovmorgon och börjar därför efter lunch, klockan 13. Götttt! Behöver verkligen sova ut lite, är helt död. Väl i skolan imorgon blir det en föreläsning på 2.5 timmar och sen slutar jag igen halv fyra. Då ska jag träffa Amanda och fika, vi ska ta vår riktiga planerade dejt imorgon till skillnad från den spontana tidigare idag. Så fika ska vi göra, eller äta mat kanske. Vi får se. Och därefter har jag inga planer. Kanske kvällsträning imorgon igen?

Nu ska jag iaf sova. Godnatt på er!





Tre bilder från förut när Rebecca hade sminkat mig (har endast ögon-makeup, inget annat). #syndattdetintevarbättreljus.


Kolla vad långt mitt hår blivit förresten, syns lite på sista bilden där jag lagt fram även lite av underhåret (som är längst). Det växer verkligen som ogräs nu när jag bara orkar platta det typ en gång per månad. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar