.

.

tisdag 8 september 2015

Trött och seg efter en bra första dag,


Blev en chilldag idag efter praktiken. Var fortfarande seg o trött efter i lördags när jag vaknade imorse och sen en heldag med praktik på det, ja man kan väl säga att jag var rejäält seg under kvällen. Dessutom känner jag mig lite smått förkyld och har ont i halsen. Så all energi gick åt till min VFU och sen har jag inte orkat så mkt mer. Men jag har åtminstone fått gjort massa plugg och skrivit ut massa papper jag behövde skriva ut så det är nice =) fått gjort lite vettigt liksom! 


Och VFUn. Lite mer ingående så kan jag säga att jag är sååå glad att det kändes så bra när jag kom dit. Jag var ju rätt nervös innan, men jag kände mig jättevälkommen och blev väl omhändertagen och bemött såhär första dagen. Så nu hoppas jag att det fortsätter så! För de är typ det jag är mest nervös över när jag kommer till en ny praktikplats, att känna mig "i vägen" och ovälkommen liksom. Att känna mig som en "jobbig student" som ingen egentligen vill handleda.... Det har visserligen inte hänt mig på någon VFU ännu men jag vet andra som upplevt sånt. Så det är jag alltid nervös för när jag kommer till ett nytt ställe. Hur som helst - allt är nytt såhär i början så denna dag har känts lite rörig med alla nya intryck och rutiner men nu har jag fått smälta allt lite och förhoppningsvis har jag kommit in ordentligt i rutinerna efter någon/några dagar till. Det var iaf en mkt bra dag och det var sjukt kul att jag fick göra såpass mycket som jag faktiskt fick idag, redan första dagen! 

Imorgon är jag ledig och min lediga dag ska spenderas med ett besök på Sahlgrenska vid 14. Bortsett från det har jag inga planer alls, får helt enkelt se :) praktik igen sen ons, tors och fre så förmodligen händer det inget storslaget imorgon. Kanske blir träning på kvällen, känner mig lite sugen på det! Får se om jag kan få med mig en träningsbuddy eller två ;)

Nu - ett glas Loka och läggdags! Puss


Jag var inte den enda som var trött ikväll nej :)


Bild från typ förra veckan. Ser så trött ut nu så nejjj det passar inte att fota!


Ska förresten komma igång och blogga som vanligt nu igen, sög ju på att uppdatera under helgen men nu lever jag igen så now it's back to normal =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar