.

.

lördag 5 september 2015

Godnatt freeeedaaag


Nu ska jag lägga mig och sova, blev rätt sent idag för när Ozcar gick och la sig lyckades jag fastna heeelt i min serie haha. Och plötsligt var klockan två..... Så aa, det är änna dags nu.

Imorgon har jag ju redan berättat kort vad jag ska göra men jag kan ju säga att det blir full rulle hela dagen. Förbereda för och ha kalas, sen fix inför kvällen, lite fördricka och sen utgång. Ska bli riktigt kul alltså, såå längesen. Vid de senaste tillfällena jag druckit alkohol har det antingen varit typ som för några helger sen - tjejkväll hemma med en tjejkompis och vin, ELLER så har det varit större tillställningar typ som midsommar. Men just krogen var det längesen jag var på. Så det blir kul, hoppas på en bra kväll! 

Nu återstår bara den stora frågan som alltid uppstår - vad ska jag ha på mig???? Har inte en blekaste aning men det löser sig.... Får använda Rebecca som smakråd :)

Aja, nu måste jag lägga mig så jag orkar hela dagen och kvällen imorgon. Godnatt sötisar!



Bild tagen för en kvart sedan, häng med Lex i soffan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar