.

.

söndag 27 september 2015

Nattinatti


Hej. Blev inte speciellt mycket bättre bloggande idag haha. Men det är så svårt när jobbar kväll, man åker hemifrån klockan 14 och sen är hemma vid 21.30 igen. Då blir det svårt att hinna blogga. Jaja. Praktiken gick bra i varje fall och sen jag kom hem har jag pluggat och kollat på Bones. Nu ska jag alldeles strax lägga mig så jag kommer upp imorgon - imorgon blir det nämligen praktik igen. Då blir det dock från 8-16 så då kommer jag kunna blogga som vanligt under eftermiddagen/kvällen. 

Min dag idag har inte varit särskilt händelserik alls, bortsett från praktiken. Så har inte så mkt kul att skriva om. Imorgon däremot har jag först praktik och sen lite planer efteråt så då har jag nog lite mer roligt att skriva om. Det blir såhär dålig bloggning emellanåt, ni får tåla det :)

Nu ska jag sova. Godnatt fina ni.



Haha såhär mysigt kan det se ut när jag och Lexi sover på morgonen (Ozcar har smygfotat). Hon ligger så gosigt under täcket med huvudet på kudden precis som jag :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar