.

.

onsdag 23 september 2015

Redan onsdag.


Godmorgon på er. Redan onsdag idag!!!! Jag står och väntar på bussen som kommer vilken minut som helst. Då blir det iväg till praktiken till klockan 16. Idag ska jag gå med en annan sjuksköterska då min handledare är ledig så det blir väl lite spännande, lite annorlunda kanske. Hoppas det blir kul.

Efter jobbet idag tänkte jag få färdigt mina uppsatser. Vore skönt att pilla med dom idag så jag slipper imorgon och på helgen. Och så jag kan komma igång med nästa uppsats. Yep that's right, det kommer en ny uppsats att skriva nu, några sidor om etik som ska vara inne den 8:e (?). HAHA INGEN VILA HÄR INTE. Men därför tänkte jag göra klart mina idag, ta ledigt från plugg hela helgen och sen sätta igång med nästa på måndag. Får se om jag hinner med det idag. Har inte sååå mkt kvar så det borde kanske gå :)


Jaja nu kommer snart bussen så vi får höras senare. Puss!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar