.

.

torsdag 17 september 2015


Precis hemkommen och har nu helg! FYFAN så skönt alltså. Ska hem och vila, äta och chilla nu och sen ikväll blir det träning. Så nice.

Fick förresten löst det med mina mediciner igår. Så SJUKT smidigt att kunna förnya recept via nätet. Alltså helt galet! Skönt att slippa ringa runt som en idiot haha. Det enda som krävs är ett inlogg och ett mobilt bank-id så kan man förnya sina gamla recept. Det gäller dock inte om man behöver ett nytt läkemedel men det är ju rätt logiskt haha. Det gäller tydligen inte heller för narkotikaklassad medicin men det är väl också rätt logiskt. I vilket fall kunde jag förnya ett av mina recept så det skulle komma in om ett par dagar. SÅ bra. Har även fått bokat läkartid till den privata läkaren jag går till emellanåt, så känner mig sjukt produktiv! Gött att ha fixat allt sånt.


Nej nu ska jag slappa och njuta av att helgen börjat. Hörs sen :D


Hej min lilla <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar