.

.

onsdag 9 september 2015

Onsdag.


Godmorgon på er! En fin och solig morgon idag, dock kallt som satan men så får det va. Sitter just nu på bussen mot praktiken och är väl sådär lite lagom otaggad haha. Men jag kommer nog igång om en liten stund!

Det ska faktiskt bli liiiite spännande att se vad jag kommer att få göra idag. Dessutom känns det skönt att köra en praktikdag till nu så jag får möjlighet att komma in i rutinerna så fort som möjligt. Idag ska jag ha planeringssamtal med min handläggare, vilket innebär att vi lägger upp en plan för mina fyra veckor. Vi bestämmer lite vad jag ska göra, hur jag ska tänka osv för att kunna uppnå de lärandemål som ska uppnås. Så det är bra, alltid lika bra med ett sånt samtal så man vet lite hur handledaren tänkt att vi ska lägga upp tiden.

Nä, nu ska jag luta mig tillbaks och slappa lite tills jag ska av om ungefär gio minuter. Vi hörs igen senare - antingen under lunchen eller på hemvägen :)


En liten sommarbild får det bli idag. Bara för att jag inte vill ta en selfie på bussen som är full med folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar