.

.

torsdag 3 september 2015

Träningspasssssssss


Hej på er vänner. Sitter just nu och glor serie, försöker komma ner i varv så jag kan lägga mig snart. 40 min kvar på detta avsnitt och sen blir det nog ganska lagom att sova faktiskt.

Rebecca kom ju hit förut, som jag skrev att hon skulle. Vi färgade hennes hår (sjukt snyggt), hon sminkade mig osv. Rebecca är grym på allt som har med smink att göra så jag bad henne sminka mig (endast ögon-make dock) och shit vilken grym skuggning hon fick till!!! Hon ska definitivt sköta min sminkning på lördag, hehe.

Bortsett från hårfärgning och sminkning så umgicks vi en stund, pratade, drack kaffe och sånt där mysigt. En trevlig eftermiddag helt enkelt! Sen skulle hon hemåt och jag fick typ separationsångest haha.

Efter Rebecca hade åkt så chillade jag en stund i väntan på att möta upp Unda och knalla till gymmet. Blev ett pass på en timma ungefär! Very nice men efteråt var jag helt död. Kommer ha lite lagom ont i benen imorgon haha..... Just det, jag glömde även att ta med mina skor till gymmet (hur dum får man bli?!?!) vilket resulterade i ett träningspass utan skor. Hade inte tid att gå hem och hämta dom. Det fungerade rätt bra att träna utan skor när jag körde styrketräning, det var bara lite sämre stabilitet. Men att springa/gå på löpband i 25 minuter utan skor var ett mindre smart drag. "Det värsta som händer är att jag halkar", tänkte jag. Men NEJ DET VÄRSTA HADE INTE VARIT ATT HALKA (vilket jag inte gjorde) UTAN DET VÄRSTA VAR OCH ÄR ATT FÖTTERNA TYP BLEV BRÄNDA. Rullband som går fort mot nakna fötter var ingen bra kombo kan jag säga. Har redan fått två stora vattenblåsor under fötterna och fler lär det väl bli. Så det var jävligt dumt. Tur att man lär sig av sina misstag =)

En cool (....) gymbild på mig & Unda ohyäää.


Nu ska jag kolla klart avsnittet. Kommer ett kort inlägg innan jag sover sen också, såklart. Hörs snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar