.

.

onsdag 16 september 2015

Onsdag.


Godmorgon på er. Jag åker buss nu, är både trött och rejält frusen idag men vad ska man göra? Halva veckan är åtminstone avklarad nu så förhoppningsvis går dagen och morgondagen ganska fort =)

Jag har egentligen inte direkt tid att skriva nu. Upptäckte nyss att det (kanske) går att förnya recept på medicin via mobilen med hjälp av mitt bank-ID, och jag behöver förnya ett recept, tänkte ringt på fredag när jag är ledig. Men om det nu går att lösa via telefonen är ju det SJUKT mycket smidigare (tack världen för att du utvecklas) så jag tänkte pyssla med det nu under min lilla bussresa. Hade varit extremt skönt att kunna lösa det så istället för att behöva hänga på telefonen på fredag morgon när jag egentligen kan sova ;)

Men vi hörs senare. Puss på er!


Sommar & sol hade suttit fint nu ja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar