.

.

söndag 20 september 2015

En intensiv vecka


Sovdags people. Eller snart åtminstone, ska borsta tänderna och sånt först. 

Imorgon börjar min helvetesvecka. Veckan med praktik varje dag (inklusive helgen) förutom torsdag. Praktiken i sig är ju inget helvete, absolut inte. Långt ifrån. Tycker snarare praktiken är kul. MEN det tär jäkligt mycket på mig att jobba för mycket. Har en lite jobbig period med magen just nu vilket gör det hela ännu värre. Jag är liksom trött hela tiden. Men, jag får försöka tänka positivt - jag har en bra praktikplats med bra handledare. Hade varit ännu värre att köra en sexdagarsvecka om jag inte trivdes, såklart. Så det kommer säkert vara kul, gå bra och allt sånt. Men jag kommer definitivt vara helt slutkörd när veckan är slut. Sånt är livet. 


Såhär har jag sprungit runt (nästan) hela dagen. I slappkläder och en bulle mitt på huvet.


Nä nu ska jag sluta pladdra. Ska gå och borsta tänderna och försöka förbereda mig mentalt för veckan. Vi hörs från bussen imorgon godingar, nattinatti <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar