.

.

söndag 6 september 2015

Kalas, utgång, hangover


Fanns ingen tid eller ork för bloggen igår. Först hade vi kalas här hemma för Ozcar. Blev pastasallad och sen tårta. Flera tårtor - jag gjorde en vanlig, mamma hade med en cheesecake och Vickan hade gjort bounty-kaka. Såå gott!!!


Körde mamma till tåget vid sex och hämtade upp Rebecca på tillbakavägen. Tog en dusch och sen förfestade vi hos oss. Vid halv ett drog vi ut och ja....det är en helt egen historia hahaha ;) var hemma kvart över fem och idag har jag varit död. Bakfylla utan dess like, märks verkligen skillnad från typ när jag var 16-17.... Då blev jag aldrig bakis. Men idah, var de värsta jag någonsin upplevt och därav inget bloggande. Nu lever jag lite igen och sitter och äter knäckebröd och kollar på film. Precis gått upp och snart är det läggdags igen HAHA.


eh... Ja??



Massa selfies medan vi beställde i baren HAHA. 



Gulliga japp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar