.

.

söndag 20 september 2015

En såndär hemskt tråkig söndag.


Hej på er, hoppas ni har en nice söndag! Jag tycker inte om söndagar överhuvudtaget men får väl försöka göra det bästa av situationen................

Har varit vaken sen kvart över tio, pluggat en liten (väldigt liten) stund och nu sitter jag ute i höstsolen. Jätteskönt, den värmer fortfarande konstigt nog. Ska nog hämta paddan och kolla på lite serie här i solen faktiskt.

Idag hade jag egentligen planer med en kompis och sen sent ikväll skulle jag träna. Men det blir varken kompis-dejt eller träning. Träningen får vänta till imorgon då jag har jäkligt ont i magen idag, vågar inte riktigt köra löpning när jag  har så ont tyvärr. Och dejten blir också förskjuten. Alltså har jag inga planer idag vilket är både skönt och jobbigt. Men mest jobbigt, känner mig sjukt irriterad just nu. Skönt är det iaf för att jag kan vila ut magen, jobbigt för att jag verkligen hinner tänka och stressa upp mig för veckan som kommer. Usch. Ska se om jag kan få med Ozcar en sväng på stan när han jobbat klart, vill köpa ett klädesplagg hehe. Men vi får se.


Vet ni? Om tre (?) helger ska jag till Sthlm. Jag och Ozcar ska på event på lördagskvällen och resten av helgen ska vi väl strosa runt, shoppa, umgås. Det verkar även som att Niklas och Johanna drar upp samtidigt (vi kom på den grymma idén i fredags) vilket skulle vara sjukt kul för då kan vi umgås alla fyra och ha en riktigt grym weekend. Som jag längtar!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar