.

.

måndag 28 september 2015

Ny klocka.


Ja nu var det ju lite komiskt att jag bara en dag innan jag fyllde år bestämde mig för att köpa en "födelsedagspresent till mig själv" i form av en klocka. Den kom idag och var ruskigt snygg. Det roliga var ju att jag fick en klocka i födelsedagspresent också, HAHA. Men man kan aldrig ha för mycket klockor!!! Nu har jag en silvrig Marc Jacobs sen innan, min nya Marc Jacobs i rosé som jag fick av Ozcar när jag fyllde, en slit&slängklocka i silver från Regal, en Marc Jacobsklocka med brunt läderband och så denna nya från Kompass Stockholm med svart läderband. Skitkul att ha och variera med och kunna välja klocka utifrån min outfit. Lite kul att 3/5 klockor är från Marc Jacobs men jag ÄÄÄÄLSKAR ju klockorna därifrån haha =)





Här är min nyaste älskling som kom idag :)


& mitt fina smyckeshyllplan i hyllan hör hemma :D älskar de olika boxarna, dom passar verkligen att stå framme!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar