.

.

tisdag 15 september 2015

Hooomeeee


Strax hemma. Är inte alls lika trött som imorse nu, men fortfarande trött. Så tror faktiskt det får bli en kort vilostund när jag kommer hem innan jag tar dag i dagen :) idag ska jag endast plugga och slappa hemma. En av mina skoluppgifter gör mig GALEN för jag förstår inte riktigt hur den ska struktureras, anvisningarna är så jäkla oklara. Det är så himla tråkigt och ONÖDIGT att behöva lägga massa tid & energi på att förstå uppgiftens struktur, tycker jag. Alltså ibland när det är otydligt får jag typ lägga mer energi på det än på att skriva själva uppgiften. Det är lite tråkigt tkr jag. Och framförallt jävligt onödigt. Tydligare anvisningar, tack!!! Hade gjort uppgifterna sjukt mycket roligare om man kunde sätta igång direkt istället för att lägga typ dagar på att mejla till läraren, få otydliga svar, fråga igen, vänta på svar etc. You get my point...

Menmen skönt att ha slutat för dagen iaf. Halva veckan avklarad redan! Ska berätta mer om min praktikdag senare ikväll :)


Idag... Cool.... ;) blä börjar tröttna rejält på T-shirt och hoodie nu, varierat mellan olika T-shirtar och hoodies varje praktikdag nu .....


På väg upp i trapphuset right now.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar