.

.

lördag 12 september 2015

Möbelkoll



Hej på er! Precis hemkommen. Jag och Ozcar var lite överallt och kikade. Frölunda torg, Ikea, möbelaffärer osv. Vi har kollat på möbler inför flytten, det är ett tag kvar men de är ändå kul att kolla. Lägenheten vi flyttar till är en stor trea så där kommer vi liksom bo länge och då är det ju värt att investera i sjukt snygga möbler. Så vi har kollat lite på soffor, bord, stolar, sängar och allt möjligt, för att veta lite vad vi har planer på att köpa framöver.

Fick med oss lite smågrejer också. Pappersförvaring (jag sparar alla mina sammanställda häften som jag pluggar på inför tentor, sjukt fult att bara ha 24883939 papper liggande då) och en helkroppsspegel för hallen. Nice =)

Nu kom vi som sagt precis hem och jag kikar runt på bloggar med min lilla kisse i knät. Myspys! Blir nog lite mat snart och sen myskväll.


Jeans, kort basic tisha och boots blev det idag. Slapp men snygg outfit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar