.

.

tisdag 8 september 2015

Svacka...


Sovdags nu. Kom inte riktigt igång med bloggen idag heller. Har hamnat i en liten svacka .... Inte bara med bloggen alltså utan livet i allmänt och det smittar väl av sig även i bloggen. Helgens kassa bloggande berodde ju dock INTE på min svacka utan på att ja först firade Ozcar, sen var ute och hade sjukt kul och sen för att jag var bakis. Men alla halvtråkiga inlägg jag skrivit efteråt beror nog på min svacka.... Jaja. Det blir väl bättre snart, alla har vi våra svackor emellanåt. Kommer iaf fortsätta uppdatera som vanligt även om inläggen kanske är lite halvtråkiga i några dagar till =)

Just nu sitter jag och borstar tänderna, ska alldeles strax lägga mig så jag orkar upp till praktiken imorgon. 8-16 och sen får vi se vad som händer på eftermiddagen. Beror lite på hur trött jag är. Så jag har inga planer alls imorgon. Men sen har jag faktiskt planer (bortsett från praktik) resten av veckan :) så då blir det nog lite roligare inlägg!


Nu ska jag sova iaf. Ska försöka ta lite outfitbilder och annat kul imorgon efter praktiken så bloggen blir lite rolig även om jag har en svacka. Försöka iaf :) puss på er och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar