.

.

onsdag 23 september 2015


Inte direkt haft något att blogga om idag så skippade det. Men ska berätta lite kort om min dag nu. Startade med praktik idag och gick med en annan sjuksköterska eftersom min handledare var borta idag. Det gick jättebra, kul att få träffa några nya patienter också. Fick även sluta lite tidigare idag. Så jag åkte hem och vilade lite och sen satte jag mig och pluggade. Nu är jag i princip klar med mina uppgifter, det enda jag ska göra är att läsa igenom det några gånger tillboch se om det är något jag vill ändra + skriva referenslistor. 30 minuters jobb typ. Så det gör jag nog på tisdag innan uppgifterna ska skickas in. 

För övrigt idag har jag inte gjort mycket, varit hemma och tagit det lugnt med Ozcar och Lexi typ. Ingen superspännande dag men skönt att bara ta det lugnt eftersom jag är lite sjuk.

Imorgon blir det en mer händelserik dag för då fyller jag år wohooo! Älskar att fylla år :D ska börja min dag med ett läkarbesök (inte så kul kanske) och sen ska jag och Rebecca ta en födelsedagsfika. Sen har jag inget direkt planerat men Ozcar verkar ha något på gång så vi får se. Spännande! Åh vad kul med födelsedag haha :)

Ska nog lägga mig strax, så vi hörs imorgon när hag vaknat och så. Ska blogga lite bättre imorgon när jag faktiskt gör ngt mer än att va hemma och ta det lugnt. Gonatt på er!



Lexi i sitt lilla fort bredvid vår säng. Dock sover hon alltid mellan oss på nätterna haha. Gosekatten <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar