.

.

onsdag 9 september 2015

Klar för idag!


Nu sitter jag på bussen hem, på väg från dagens praktik. Det gick toppenbra och jag har haft en bra dag så jag ska verkligen inte klaga. Är lite trött nu bara men det är sånt man får ta ;)

Är hemma om 5-10 minuter ungefär. Då ska jag först vila en liten stund och sen lite senare ska jag iväg till stan eller allum. Behöver köpa mig några t-shirts. Eftersom jag måste jobba i kortärmat tycker jag T-shirt känns bättre än linne, linne känns lite naket (?) när man går in och ut hela tiden. Men jag tycker egentligen inte om att använda T-shirt så jag har typ.... Inga? Inga fräscha åtminstone, bara gamla och fula för nuförtiden köper jag bara linnen eller långärmat. Kanske någon partytopp med kort ärm men det går ju inte direkt att jobba i. Så jag behöver åka till HM och köpa mig ett par t-shirts. Och det ska jag göra sen! Har stulit från Ozcar dessa första dagarna och dom sitter faktiskt bra - oversize men på ett snyggt sätt - men jag vill ändå ha egna. Så det får lösas sen!

Men först hem och vila en liten stund. Ska bli gött =) 


Selfie från förut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar