.

.

lördag 19 september 2015

Kortspel, mat & fantastiskt sällskap.


Nyss hemkommen efter en härlig kväll hos Johanna och Niklas som hade bjudit över mig och Ozcar på middag. Vi började med att äta och sen åkte det fram kortspel och dricka haha. Jag har dock lite avsmak när det kommer till alkohol sen jag och Rebecca var ute senast (HAHA worst hang over ever) så jag nöjde mig med en drink och Loka :) men mat blev det, Uno (spel), alkohol, umgänge, efterrätt, prat och skratt. Very cozy! Och kul att komma hem till Johanna och Niklas också, har inte varit där någon gång sen dom flyttade ihop. Dom hade i vilket fall ett supermysigt hem och vi hade en härlig kväll allihop =) Så tack för det godingar!


Fint dukat med rosa servetter :D love it!


Johanna blandade denna drink till mig & henne. Supergod faktiskt. Så det var synd att jag hade (har) sån avsmak för alkohol, annars kunde vi druckit fler roliga drinkar!


Bättre bilder på mig än dom jag la ut tidigare idag. Loooove the coat!

Nu ska jag borsta klart tänderna och sen krypa ner med mina gosisar i sängen. Godnatt, vi hörs när jag vaknat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar