.

.

tisdag 8 september 2015


Hej på er! Vad gör ni?? Själv sitter jag med en kopp kaffe i sängen och en katt på magen och spanar ut genom fönstret. Ska gå mot vagnen om en kvart eller så, så just nu fördriver jag bara tid :) har tid på Sahlgrenska klockan 14 och sen ska jag hem igen. Hem och plugga lite medan jag inväntar Mr som kommer vid halv fem (?) någon gång.

Denna morgon/förmiddag har jag inte fått mkt gjort... Haft lite kvalitetstid med Lexi bara. Tror hon genomgår någon form av ettårskris just nu alltså för dom senaste dagarna har hon varit mysigare än någonsin =) inte mig emot, ÄLSKAR Att mysa med Lexi och jag ÄLSKAR Lexi!


En morgonkisse... Så sov hon i säkert en timma...


Sen när jag hade gått upp och klätt på mig och tog en kaffe under filten skulle hon självklart vara där.


Och just nu ligger hon i min famn och gosar =) världens mysigaste älskling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar