.

.

tisdag 29 september 2015

Ledig dag!


Hej på er! Jag sitter på vagnen på väg till doktorn efter en väldigt produktiv förmiddag. Gick upp vid halv elva, drack kaffe och chillade en stund och sen satte jag mig och läste igenom och sista-minuten-ändrade i min uppgift litegrann. Sen skrev jag ut några välbehövliga papper som jag ska tentaplugga på, betalade räkningar, tog en dusch och sen var klockan strax tolv och det var dags att skicka in uppgiften. Skickade in den och sen bytte jag om och gjorde mig färdig för att gå till vagnen och nu sitter jag här. Har läkartid om 12 minuter och sen ska jag hem och invänta Jessika. Bra tisdag!


Kör halvuppsatt idag. Nya örhängen (syns inte jättetydligt hur dom ser ut på dessa bilder men) som jag fick av mamma när jag fyllde och en ganska basic outfit till. Har även min nya klocka från Kompass på mig (vill använda den nya från MJ men måste åka och förminska den först) och sminka mig hann jag inte haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar