.

.

lördag 19 september 2015

Lördag.


Hello people. Jag chillar. Med serie. Ovanligt? Svar nejjjjj. Ozcar är och jobbar så jag passar på att ha det lite gött i min ensamhet med min favoritserie (för tillfället). Han kommer väl hem om en timma eller två!

Ikväll var egentligen tanken att jag och Unda skulle ut och partaja men jag kände bara nejjjjjjjjjjj ingen alkohol för mig. Så då tänkte vi partaja med en nykter mig och en drickande Unda. Sen kom vi fram till att det kanske är roligare att gå ut när jag åtminstone är lite sugen på vin eftersom det bara är vi två som ska ut tillsammans. Inte så kul att en är full och galen då och en helt nykter? Nej fine om vi skulle varit ett helt gäng som skulle ut men när vi bara är två så tänkte vi att det är lite roligare om båda är partysugna till tusen. Så därför ändrade vi om kvällens planer. Så istället för utgång ska vi gå ut och äta och gå på bio efteråt. Lite som en dejt. Vi bestämde oss för att vara gulliga och låta guysen hänga med också så ikväll blir det bio & restaurang med Unda, Jonas och Ozcar. Ska bli mycket trevligt. Jag lägger min gissning på att det blir käk på Vapiano och sen klockan 22 börjar bion. Så vi ska se till att äta innan =)

Men först ska Unda jobba så under dagen ska jag umgås med Mr. Vi ska åka iväg och kolla på en sak sen, ett visst klädesplagg som jag älskar över allt annat ;) men först ska jag kolla lite mer serie och ta det lugnt. Inget plugg idag  bestämde jag - på lördagar får man bannemig vara fri!


Ska fundera över vad jag ska ha på mig ikväll också. Att fixa sig är ju typ halva nöjet i min värld (HAHA). Hmmm, det måste vara något snyggt och lite festligt men ändå bekvämt eftersom vi ska på bio. Ja jag får fundera lite på det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar