.

.

tisdag 22 september 2015

Regnig tisdag.


Godmorgon på er och GUD vad kallt det är ute. Regn och rusk, usch! Hade varit mysigt om man skulle ligga hemma hela dagen, men inte när jag ska ut och jobba. Det värsta av allt är att mitt paraply försvann....någonstans...när jag och Rebecca var ute och jag har inte tänkt på att köpa något nytt. Dumt gjort, mycket dumt. Det roligaste är att jag la in det i garderoben när vi var ute för att INTE tappa bort det. Måste råkat lägga av mig det när vi hade gått ut och väntade på att Ozcar skulle komma och hämta oss. Dumt gjort som sagt, mycket dumt. Måste införskaffa ett nytt SNARAST.

Jaja nu blir det jobb till klockan 16 (snart, är på väg dit nu), och sen ska jag träffa Rebecca =)


En liten sessa som ska ligga inne och mysa hela dagen. Hade gäääärna varit med henne!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar