.

.

torsdag 17 september 2015

Torsdag!!!


Godmorgon på er! Idag är jag excited för idag är det praktikveckans sista dag för min del. Yeeeey! Ska bli så skönt med helg, framförallt att kunna SOVA. Sen att jag har lite helgplaner - fredag ska jag på middag, lördag ska jag gå ut osv gör ju inte saken sämre. Detta är en efterlängtad helg kan jag lova! Så jag hoppas dagen blir rolig och går fort :)

Ikväll funderar jag på att träna, det känns som en bra dag för det. Att först åka hem och vila en stund och sen träna senare ikväll. Får se om jag får med någon av mina buddys också, inte alls kul att dra till gymmet själv. Men ett träningspass skulle vara gött idag så jag hoppas dom är sugna ;)

Nej, nu kommer min buss. Ska hoppa på den så hörs vi senare. Puss!




Några morning-pics in the mirror! Åh vad glad jag är att Ozcar har satt upp spegeln :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar