.

.

torsdag 3 september 2015


Sådär, nu är jag hemma igen. Ska strax ta tag i lite plugg (har ett kapitel att läsa inför mitt seminarium imorgon) men ville titta in och säga hej först. Plugget går snabbt ändå så =)

Har iaf varit i stan med Amanda hela eftermiddagen. Vi har pratat, fikat, pratat, kollat affärer, pratat, fixat en sak och pratat lite till. Alltså det är aldrig en tyst stund när jag är med den människan, vi är som två kacklande hönor som inte fått prata med någon på ett år haha. Men KUL är det <3 så där har jag hängt hela eftermiddagen. Skulle ju egentligen till skolan på föreläsning nummer två men jag var sjukt trött och seg så kände fuck that och tog mig en dag hemma istället. Sjukt värt!

Men nu -> plugg. Och sen när Ozcar lagt sig ska jag greja lite. För han fyller 25 imorgon. 25 år!!!! Så gammal haha.



Körde lite mönster idag =) älskar tröjan!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar